Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
nas Lublinian nikt o zdanie sie nie pyta a nas nie interesuje droga do Rzeszowa tylko na Białystok przecież w stronę Lubartowa nie da sie jechać. A czego to na ekspresówkę do Rzeszowa rząd ma zamiar wydać więcej niż z Lublina do Warszawy? Nas interesują przepiękne tereny Mazurskich jezior gdzie mamy bliżej niż w Bieszczady. mam nadzieję że to w całości nie powstanie bo władze za 2 lata się zmienią i będą zmiany decyzji tak jak zawsze
  Mów za siebie! Mi np S-19 Lublin - Rzeszów jest bardzo potrzebna. A w stronę Lubartowa i Białegostoku jest dla mnie zbędna, bo wsumie po co ona? Tylko na Mazury? Więcej ludzi jeździ samochodem na południe, chocby na Słowację czy dalej na południe Europy właśnie przez Rzeszów. Poza tym szybszy dojazd będzie na lotnisko pod Rzeszowem i to jest kolejny plus tej inwestycji. :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czemu tak drogo średnia cena autostrad u Niemców za 1km to 7 mln E. Skąd ta różnica w cenie.... ? Jeszcze rozumiem jakby wykonali z betonu na 50 lat żywotności a tu tlyko 10-15 lat to wytrzyma.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czemu tak drogo średnia cena autostrad u Niemców za 1km to 7 mln E. Skąd ta różnica w cenie.... ? Jeszcze rozumiem jakby wykonali z betonu na 50 lat żywotności a tu tlyko 10-15 lat to wytrzyma.
Tutaj cena za 1 km Lublin- Rzeszów wychodzi ok. 10 mln euro-w Polsce teoretycznie powinno być nawet taniej niż w DE, bo u Niemców mniej się buduje tych dróg, nie mówiąc już o pozostałych kosztach, takich jak pracownicy, materiały...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czemu tak drogo średnia cena autostrad u Niemców za 1km to 7 mln E. Skąd ta różnica w cenie.... ? Jeszcze rozumiem jakby wykonali z betonu na 50 lat żywotności a tu tlyko 10-15 lat to wytrzyma.
To nie są ostateczne ceny, tylko przybliżone, szacowane wartości. Dokładnie będzie wiadomo dopiero po rostrzygnięciu przetargu i jest to z reguły mniej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
AKCJA ZBIERANIA PODPISÓW W SPRAWIE PRZYSPIESZENIA BUDOWY CAŁEGO ODCINKA DROGI S19 !   Zapraszamy!   http://www.petycjeonline.com/s_19   http://www.elsis.pl/strona-glowna/    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Droga Lublin- Rzeszów będzie dwujezdniowa poza 25 kilometrowym wjazdem do Rzeszowa i to jest racjonalne, bo na wjeździe do wsi nie trzeba budować tak szerokich dróg. Dzięki oszczędnościom przy wjeździe do Rzeszowa jest szansa,że najbardziej obciążony odcinek drogi nr 19  Lublin- Lubartów będzie dwujezdniowy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Droga Lublin- Rzeszów będzie dwujezdniowa poza 25 kilometrowym wjazdem do Rzeszowa i to jest racjonalne, bo na wjeździe do wsi nie trzeba budować tak szerokich dróg. Dzięki oszczędnościom przy wjeździe do Rzeszowa jest szansa,że najbardziej obciążony odcinek drogi nr 19  Lublin- Lubartów będzie dwujezdniowy.
baranie, ta droga na wjeżdzie do Rzeszowa już jest od 2 lat, i to 2 jezdniowa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
baranie, ta droga na wjeżdzie do Rzeszowa już jest od 2 lat, i to 2 jezdniowa
Droga z Rzeszowa do Stobiernej jak marzenie. Początek drogi Rzeszów Lublin rewelacyjny.Będzie dojazd z Lublina do autostrady A-4.To impuls dla dalszego rozwoju Lublina i Rzeszowa. Tak trzymać.Do tego jest obecnie dobre połączenie kolejowe szynobusami Przewozów regionalnych i TLK - 5 par pociągów na dobę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nas Lublinian nikt o zdanie sie nie pyta a nas nie interesuje droga do Rzeszowa tylko na Białystok przecież w stronę Lubartowa nie da sie jechać. A czego to na ekspresówkę do Rzeszowa rząd ma zamiar wydać więcej niż z Lublina do Warszawy? Nas interesują przepiękne tereny Mazurskich jezior gdzie mamy bliżej niż w Bieszczady. mam nadzieję że to w całości nie powstanie bo władze za 2 lata się zmienią i będą zmiany decyzji tak jak zawsze
 Od kiedy na Mazury jest bliżej niż w Bieszczady??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uciekł z więzienia : http://a.martino.pl/zabujcca <-- uwaga na niego !   
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dramatem jest przejad z lublina do lubartow w godzinach rannyvh i popołudniowych. Dlaxzego Źmijan, Karpinski, Kucharski, Gąsior , Mucha i inni nie wstawią sie za lubartowiakami?
Mieliście bronka lewarta i was olał  więc odwalcie się od Rzeszowa i expresówki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nas Lublinian nikt o zdanie sie nie pyta a nas nie interesuje droga do Rzeszowa tylko na Białystok przecież w stronę Lubartowa nie da sie jechać. A czego to na ekspresówkę do Rzeszowa rząd ma zamiar wydać więcej niż z Lublina do Warszawy? Nas interesują przepiękne tereny Mazurskich jezior gdzie mamy bliżej niż w Bieszczady. mam nadzieję że to w całości nie powstanie bo władze za 2 lata się zmienią i będą zmiany decyzji tak jak zawsze
S19 z Rzeszowa połączy całe Podkarpacie z Warszawą i północą Polski, więc pewnie dlatego ta część tej trasy jest dla rządu ważniejsza niż do Białegostoku - połączenia prowincjonalnych miast mogą (muszą) poczekać, zwłaszcza, że z Białegostoku też są ważniejsze kierunki do budowy w pierwszej kolejności. A dlaczego rząd wyda więcej na S19 niż S17? Pewnie dlatego, że z Rzeszowa do Lublina jest dalej niż z Kurowa do Zakrętu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przynajmniej powinni zrobić S-19 do Lubartowa, to naprawdę mocno poprawiłoby dojazd z/do Lubartowa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super wiadomosc! Droga do Rzeszowa jest bardzo wazna! Bialystok to kompletne zad....! Tam juz nawet wrony zawracaja.. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Myślę, że droga z LUBLINA do 290 tyś. Białegostoku, północnej części Lubelszczyzny i A2 /DK2 jest ważniejsza niż do 180 tyś Rzeszowa, ale jest pewien TYMCZASOWY kompromis  wybudować odcinek między Lubartowem a Kraśnikiem 2X2, ewentualnie do okolic Stalowej Woli (z tego rejonu dużo osób dojeżdżała na uczelnie do Lublina i pracy) 2x2, a od Kraśnika / Niska 2+1, bo w tamtą stronę i tak budują 2+1 (chyba nie ma takiej potrzeby na razie) tylko kilka km przed rzeszowem jest 2x2, a tak od Niska na południe 2+1, a od Niska na północ do LUBLINA dalej do Lubartowa 2x2, a na północ od Lubartowa 2+1 do Białegostoku - wówczas S19 byłaby przejezdna z Białegostoku do LUBLINA oraz z LUBLINA do Rzeszowa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za doprowadzenie "Sławinka" do stanu używalności by się wzieli... Ile ludzi jeszcze ma sobie połamać, pokrzywić felgi, porozwalać opony i zawieszenia. Ale ekspresówka będzie... tylko jak na nią dojechać? Po tym "czymś"?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Droga S-19 Lublin-Rzeszów to 1) połączenie Rzeszowa z Warszawą (S19 - S17) 2) połączenie Lublina z Krakowem (S19 - A4) 3) połączenie Lublina ze Słowacją i Węgrami 4) połączenie Lublina z lotniskiem Jasionka   a komu potrzebna jest droga Lublin-Białystok? Czy lublinianie masowo jeżdżą do Białegostoku, albo odwrotnie? Nie. Czy na trasie jest duży ruch? Do Lubartowa tak, ale potem już nie bardzo. Dojazd z Lublina na Mazury? Będzie szedł raczej S17 do Warszawy i dalej S7, a nie S19
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zdecydowanie droga na Białystok jest ważniejsza i nie ma co dyskutować, do rzeszowa może być w drugiej kolejności (za wyjątkiem Zachodniej Obwodnicy Lublina) która jest konieczna  a na jesionki i inne będzie niepotrzebna droga - bo po co... ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Droga na Białystok jest mocno obciążona zwłaszcza do DK 2 na Terespol/Brześć. Myślę, że droga z LUBLINA do 290 tyś. Białegostoku, północnej części Lubelszczyzny i A2 /DK2 jest ważniejsza niż do 180 tyś Rzeszowa, ale jest pewien TYMCZASOWY kompromis  wybudować odcinek między Lubartowem a Kraśnikiem 2X2, ewentualnie do okolic Stalowej Woli (z tego rejonu dużo osób dojeżdżała na uczelnie do Lublina i pracy) 2x2, a od Kraśnika / Niska 2+1, bo w tamtą stronę i tak budują 2+1 (chyba nie ma takiej potrzeby na razie) tylko kilka km przed rzeszowem jest 2x2, a tak od Niska na południe 2+1, a od Niska na północ do LUBLINA dalej do Lubartowa 2x2, a na północ od Lubartowa 2+1 do Białegostoku - wówczas S19 byłaby przejezdna z Białegostoku do LUBLINA oraz z LUBLINA do Rzeszowa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szczerze to bardziej przyda nam się droga ekspresowa do Radomia i Łodzi- dzięki temu zyskujemy dojazd na zachód (A2, S8), nad morze (A1, S7) i w góry (A1, S7). A droga do Rzeszowa? To jest raczej droga dla Rzeszowa na Warszawę przez Lublin, niż dla nas.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...